RENDER ZONE

http://www.ontmoeting.nl/renderzone/

homepage

Render FILMS INHOUD

Op deze pagina:
 
Render films uit 2015

2015


Octane Render with 2 GTX 980ti's in het Modo 3D programma.

Met slechts twee NVIDIA grafische kaarten is het verschil in rendertijd tussen een processor rendering en die met de grafische kaart(en) duidelijk. Nu nog de erkenning dat om een snelle en goede rendering te maken ook bijpassende en aansluitende hardware noodzakelijk is en dat is nog een hele stap.

 

Gepubliceerd op 10 jun. 2015

https://youtu.be/1aIl4VMyzxo

A demonstration of performance on two GTX 980 ti cards in Octane Render for Modo, as well as the Standalone.


 

 

RenderPRO Setup Guide

Gepubliceerd op 1 apr. 2015

A video walk through of how to configure and setup your new renderPRO for network rendering.

Netwerk renderen is de wens van veel render gebruikers om alle computers, die aanwezig zijn, in te zetten om de rendering in een kortere tijd uitvoeren.

Lang niet alle render programma's beschikken over zo"n fasciliteit en diegene die dat wel bieden, verkopen meestal losse node licenties waardoor het voordeel voor de gebruiker deels weg valt. Hier zien we het gebruik van RenderPro binnen 3ds Max.

https://youtu.be/-_H0IXDYCmU


 

APEXX 5: The World's Most Advanced Workstation

Gepubliceerd op 24 feb. 2015

When you absolutely have to engineer a system with the maximum number of expansion cards, hard drives, memory, and CPU cores, you won"t hear You can't configure that, from BOXX. Customizable for any workflow and featuring dual Intel Xeon (up to 36 cores/72 threads), and the most expansion slots of any workstation, configurations never before possible are now a reality with APEXX 5.

Met 36 cores en 72 threads verloopt uw cpu rendering razend snel, maar wel met een stevig prijslabel.

https://youtu.be/95eiaTtb_h8


 

Our 36 Core Video Rendering Server Finally Explained

bestemd om met video te werken.

Gepubliceerd op 9 okt. 2015

Our workflow has improved by leaps and bounds over the past few months. Today, we explain how...

https://twitter.com/linustech

http://www.facebook.com/LinusTech

https://youtu.be/YQ96fLCGFRw


 

2015 SIGGRAPH

pas in juli 2016 gepubliceerd

Physically based Shading models introductie.

SIGGRAPH University - Introduction to "Physically Based Shading in Theory and Practice"

ACMSIGGRAPH

Gepubliceerd op 15 jul. 2016

"Physics and Math of Shading"

Physically based shading models are increasingly important in both film and game production. This talk (presented by Naty Hoffman as part of the SIGGRAPH 2015 course, "Physically Based Shading in Theory and Practice") provides an introduction to the topic, describing the underlying physics and showing how it relates to the mathematical models used for shading.

https://youtu.be/j-A0mwsJRmk


 

Render films uit 2014

 

 

homepage

omhoog