Onze cliëntenraad
De cliëntenraad praat zo’n 4-6 keer per jaar met het bestuur over de
gemeenschappelijke belangen van alle cliënten, van alle locaties en
alle vormen van dienstverlening.
De cliëntenraad werkt twee kanten op:
- We denken mee over nieuwe plannen van de directie, zeker als
deze plannen merkbaar zijn voor de cliënten; - We luisteren naar de wensen en ideeën van cliënten om de
dienstverlening nóg beter te maken en we bespreken dit met de
directie.
De Cliëntenraad geeft een stem aan iedereen die mee wil denken over nieuw beleid en het verbeteren van de dienstverlening van Ontmoeting
Wil je iets aan ons vertellen, neem dan contact met ons op. We
bezoeken soms locaties om ons oor te luisteren te leggen en te
zien hoe cliënten gebruik maken van de diensten. Of het nu gaat
om inloop en activiteiten, begeleid wonen, forensische zorg of
ambulante begeleiding, alle cliënten tellen evenveel mee.
Waar Ontmoeting er alles aan doet om mensen weer perspectief te
bieden in hun leven, helpt de cliëntenraad om de belangen van alle
cliënten aan bod te laten komen.
Contact opnemen met de cliëntenraad
Veelgestelde vragen
-
Hoe dien ik als cliënt een klacht in?
Je kan het klachtenformulier invullen en per post of per mail opsturen naar het onderstaande adres.
Indienen klacht
Stichting Ontmoeting
T.a.v. klachtenfunctionaris
Postbus 263
3990 GB Houten
030 635 4090
klacht@ontmoeting.nl -
Hoe kom ik in contact met de cliëntenombudsman?
Bij Ontmoeting hebben we een externe ombudsman voor cliënten.
Cliëntenombudsman
Marianne de Koning
marianne@deverbindingskamer.nl