Zo log je in op jouw cliëntportaal:

Om gebruik te kunnen maken van het cliëntportaal heb je een mobiele telefoon en een e-mailadres nodig. Je kunt als je dat wilt ook iemand anders machtigen om mee te kunnen lezen in je portaal.

Het cliëntportaal kun je alleen online bekijken. Hiervoor heb je internet nodig. Je dossier staat op een veilige plek en is dus niet zichtbaar voor anderen. Heb je nog geen toegang tot jouw cliëntportaal? Vraag dit aan je begeleider zodat je ook snel toegang hebt tot jouw persoonlijke dossier!

Instructiefilmpje: Zo gebruik je het cliëntportaal

Als je begeleider jou toegang heeft gegeven, helpt het volgende instructiefilmpje jou verder op weg.

 

Klachtenreglement

Onze medewerkers streven naar hulpverlening en begeleiding die gekenmerkt wordt door duidelijkheid, openheid, eerlijkheid en nabijheid. Het kan echter gebeuren dat je hier niet tevreden over bent. Dan horen wij dat graag! We zoeken dan samen naar een oplossing en verbeteren onze hulpverlening waar nodig. Jouw begeleider kan alle informatie geven over de verschillende mogelijkheden die je hebt voor het indienen van een klacht.

Heb je een klacht?

Een klacht kun je indienen door het klachtenformulier in te vullen en te versturen. Jouw klacht zal dan eerst intern bekeken worden. Wil je liever dat je klacht wordt bekeken door onze onafhankelijke cliëntenombudsman? Stuur het klachtenformulier met een toelichting dan naar marianne@deverbindingskamer.nl.